четверг, 29 января 2015 г.

Մասնագիտական կողմնորոշում

Մասնագիտակա կողմնորոշում

Ես ընտրել եմ հաշվապահի մասնագիտությունը։Այս մասնագիտությունը ինձ շատ հոգեհարազատ է։Ես դեռ փոքր տարիքից սիրել եմ թվերի հետ աշխատել, հաշվել, և ի վերջո բարձր վարձատրվող աշխատանք է։Իմ կարքիքով իմ ընտրած հաշվապահի մասնագիտությամբ ես կարող եմ այլ մասնագիտություններով էլ աշխատել։Որևէ մեկը չի օգնել  մասնագիտություն ընտրելու հարցում, բայց քանի որ մայրս  ունի նույն մասնագիտությունը հավանաբար դա ունեցել է իր ազդեցությունը։Շուկայում պահանջված  մասնագիտություն է, որովհետև բալոր  միջին և խոշոր ձեռնարկություններին էլ անհրաժեշտ են հաշվապահներ  ինչու չէ նաև փոքրերին։Երկրորդ մասնագիտության մասին էլ ինչպես արդեն նշեցի հաշվապահի մասնագիտությամբ կարող եմ տարբեր աշխատանքներ անել։Ես տատանվում եմ <<Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան>>(http://anau.am/index.php?option=com_content&view=article&id=160&Itemid=81
)  միջև։




Комментариев нет:

Отправить комментарий