понедельник, 15 сентября 2014 г.

Սարոյանական նախագիծ

Սարոյանական նախագիծ։ Հատված։ ‹‹Ծիծաղ›› պատմվածք։ Աշխատասեղան։

Պատմվածքն արդեն կարդացել եքայժմ սկսենք մտորել։


Հարցերորոնք ենթադրում են կոնկրետ ու կարճ պատասխաններ (բլից հարցեր)
Ե՞րբ ես ծիծաղում – ուրախության պահերին երբեմն էլ տխրության
Ի՞նչ է ծիծաղը – երջանկությունը արտահայտելու միջոց
Ե՞րբ է ծիծաղը նյարդայնացնում – երբ իմ վրա են ծիծաղում կամ երբ այն տհաճ է
Ե՞րբ հասկանում եսոր դիմացինիդ ծիծաղը կեղծ է – բանի տեղ չեմ դնում
Եթե չծիծաղեսինչ կանես․․․ոչմիբան
Ծիծաղում եմորովհետև․․․ծիծաղելու բան են ասում կամ անում
Սիրո՞մ ես ծիծաղող մարդկանց այո իհարկե
Ծիծաղը վախեցնում էորովհետև․․․ինձ չի վախեցնում
Մեկերկու նախադասությամբ սահմանիր ծիծաղ հասկացությունը քո ընկալմամբ։
Ծիծաղը երջանկության դրսեվորումն է այնպիսի միջավայրում, որտեղ քեզ անկաշկանդ ես զգում։
Համացանցից դուրս գրիրթարգմանիր ծիծաղի վերաբերյալ հայտնիների՝ քեզհետաքրքիր թվացող 3-4 ասույթ։
Մտորիր տրված մտքերից քո նախընտրած երկուսի շուրջ
Ի՜նչ ապուշ աշխարհ էմարդկային տարօրինակ զգացումներգաղտնապահություն,ամեն մեկը պարփակված ինքն իր մեջուզելով մի բան և միշտ ստանալով ուրիշը,ցանկանալով տալ մի բան և միշտ տալով այլ բան:

Լավթող իրեն ծեծենի՜նչ հոգ դրանիցՄտրակը կծում էև ինքը կարող է մի քանիօր սուր ցավ զգալ այդ մասին մտածելովԹեկուզ այդպես թող շարունակեն ևստիպեն ծռել մեջքըմիևնույն էչի՛ ծիծաղելու:

Ի՜նչ ապուշ աշխարհ էմարդկային տարօրինակ զգացումներգաղտնապահություն,ամեն մեկը պարփակված ինքն իր մեջուզելով մի բան և միշտ ստանալով ուրիշը,ցանկանալով տալ մի բան և միշտ տալով այլ բան:
Լավինքը հենց այնպես կծիծաղիայնպիսի ազդեցիկ ծիծաղովինչպես դերասանը՝հա՛հա՛հա՛Աստված իմինչ դժվար էԻրեն համար աշխարհի ամենահեշտ բանը,իսկ հիմա չի կարողանում մի փոքր քրքջալ:
Ապշելու էրխնդրել մի տղայի մեկ ժամ ծիծաղել ոչ մի բանի վրաաղերսել ծիծաղել՝առանց նրան որևէ առիթ տալու:
Քննարկման համար
Ինչո՞ւ էր ուսուցչուհին ստիպումպարտադրումոր տղան ծիծաղի։
Որպեսզի տղան զգա իր մեղքը
Ինչո՞ւ էր տղան այդպես նյարդայնանումհուզվում ծիծաղելու այդ առաջարկից։
Որովհետև դա նրա համար նվաստացուցիչ կլիներ։
Ի՞նչ սովորեց տղան այս միջադեպից կամ սովորե՞ց արդյոք։
Երևի սովորեց, եթե չծիծաղեց
Առանձնացրեք ստեղծագործության՝ ձեր կարծիքով ամենաուժեղ հատվածը։
Այն պահը, երբ ուսուցիչը տղային ստիպում էր ծիծաղել
Թեմաներ գրավոր մտորման համար (ընտրեք տրված թեմաներից մեկը կամառաջարկեք ինքներդ)
Լաց և ծիծաղ՝ անբաժանելի հակադրություններ
Երբ այնքան ես ուրախանում երջանկությունից, որ ծիծաղը վերածվում է լացի։Իմ կարծիքով դա լավ է, որովհետև դրանք տխրության արդյունքներ չեն այլ երջանկության։
Ծիծաղում եմորովհետև ապրում եմ
Նրա դժոխային ծիծաղը
Իմ ծիծաղն իմ բողոքն է։
Լրացուցիչ աշխատանք հետազոտություն
Ծիծաղ երևույթն Աստվածաշնչում
Ծիծաղող կերպարները միջնադարյան կտավներում ու գրականստեղծագործություններում։

Միջնադարյան կտավներում Լեոնարդո Դա Վինչիի նկարած Մոնա ԼԻզա-ի մեջ այդ կինը խորհրդավոր ժպտում է։

Комментариев нет:

Отправить комментарий